Connect with us

Бәрі туралы

Бастауыш сынып

Жақсылықтан жақсылыққа

Сабақтың тақырыбы: Жақсылықтан жақсылыққа
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың «жақсылық» құндылығы туралы ұғымдарын кеңейту.
Міндеті:
– жақсылық жасаудың адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру;
– жақсылық жасау іскерліктерін дамыту;
– имандылыққа, ізгілікке тәрбиелеу.
Оқытудың нәтижелері:
1. Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптасады.
2. Берілген тақырыптың мағынасы мен мазмұнын түсінеді.
3. Топпен пікірлесіп, тапсырмаларды орындайды.
4. Өз ойын еркін жеткізе алады.
Сілтеме: Оқулық, өзін – өзі тану әдістемесі, слайд, постер, кеспе парақшалар, суретті парақшалар, тамшылар, жүрекшелер.
Қамтылған модульдер:
1 – модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс), 2 – модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету (ассоциация, мозайка құрастыру, мақал – мәтелдер), 3 – модуль – бағалау,
4 – модуль – АКТ пайдалану, 7 – модуль – көшбасшылық ( топты басқару және барлық сабақтарда белсенділікпен қатысып отыру)
Қадамдар:
1. Өткенді қайталау
2. Интерактивті тақтамен жұмыс
3. Топпен жұмыс
4. Рефлексия
5. Бағалау
Сабақ барысы:
Мұғалімнің іс – әрекеті:
1. Ұйымдастыру
2. Оқушының зейінін сабаққа аудару
3. Топқа бөлу
4. Тапсырма беру

Оқушының іс – әрекеті:
Ұйымдастыру
Шаттық шеңбері
Балалар шеңбер құрып тұрады. Бір – біріне жақсы тілектер тілейді. Бәрі қосылып көңілді ән шырқайды. «Достық әні»
1 – тапсырма. Модуль АКТ (топтық жұмыс)
Топқа бөлу
Музыка ақырын ойнап тұрады. Оқушылар көздерін жұмады.
– Балалар, бүгін біз таңданарлық сапарға шығамыз. Денелеріңді түзу ұстап, орындыққа ыңғайланып отырыңдар. Біз ертегілер еліне сендермен барамыз. Ол ел өте ерекше, себебі

ол елде жамандық деген мүлдем жоқ. Ол елде көп сиқыршылар тұрады. Ақырын көздеріңді ашыңдар.
– Балалар, сендер ертегі елінің сиқыршысымын деп сезіндіңдер ме?
– Сиқыршылар кеудесінде қандай сезім пайда болды?
– Мына әлем неліктен сиқырлы? (Бұл әлемде жамандық болмайды. Адамдар да, жануарлар да көңілді.)
– Бұл қандай ел деп ойлайсыңдар?
Жасыл, қызыл, сары стикерлер арқылы оқушыларды топқа бөлінеді.
3 топқа 3 сурет беріледі. Сурет бойынша жұмыс
2 – тапсырма. Ассоциация (постерде қорғалады)
– Жақсылық жасау үшін адам бойында қандай сезімдер, қасиеттер болу керек?

Адамдарға қуаныш сыйлайтын сендер сияқты мейірімді қайырымды сиқыршылар болған қандай керемет! Жақсы жандар адамдарға қажет, әлемге өте қажет, біз өмір сүретін ғаламшарға қажет.
3 – тапсырма. Жаңа сабақтың мазмұнын ашу. Модуль. Диалогтық оқыту
Мәтінмен жұмыс.
Бұлақ сылдыры. М. Көккөзов.

Ойланайық, пікірлесейік. /топпен жұмыс/
«Қызылдар» тобы
1. Шалдың әрекеті туралы не айта аласыңдар?
«Сарылар» тобы
1. Сендер солай жасай алар ма едіңдер?
«Жасылдар» тобы
1. Шалдың жасаған жақсылығы қандай жақсылық боп оралды?
Дәйексөз.
«Ешқандай жақсылық зая кетпейді» дегенді қалай түсінесіңер?
4 – тапсырма. Модуль СТО, әдісі: мозайка құрастыру
Оқушылар топқа бөлінеді. Әр топқа /мозайка құрастыру/ қима қағаздарды құрастыру. Құрастырған қағаздағы тапсырманы орындау. Сюжетті суреттерге әңгіме құрастыру. Топтан бір оқушы қорғайды.
5 – тапсырма.
Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып мақал – мәтелдерді оқыңдар.

«Адамгершілік» тобы
1. Жақсы -…,
Әлемге бірдей.
«Мейірімділік» тобы
2. Жақсыкелдідегенше,
… келдідесейші.
… нышанын
Алыпкелдідесейші.
«Қайырымдылық» тобы
3…. үлгісі
Жаныптұрған….
… – ортақ,… – ортақ,… – ортақ.
Керекті сөздер: жақсылардың, күн, ай, шамдай, жақсы, жарық, ай мен күндей, жақсылықтың.

Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Боранқұл селосы
«Опорный орта мектебі» мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып мұғалімі
Сапарова Гаухардың 4 сыныпқа арналған өзін – өзі тану пәнінен
Қысқа мерзімді жоспары

Жақсылықтан жақсылыққа. жүктеу


Жақсылықтан жақсылыққа имандылық ізгілік өзін өзі тану бойынша қысқа мерзімді жоспар

© Дереккөзі

To Top