Connect with us

Бәрі туралы

Бастауыш сынып

Менің киімдерім

Сабақтың тақырыбы: Менің киімдерім
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Жаңа тақырып бойынша сөйлесу әрекетіне жетелеу, оқушылардың сөздік орын молайту
Дамытушылық: Оқушыларды сауатты оқу, жазу дағдыларын қалыптастыру, өз бетімен жұмыс істеу, ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды тазалыққа, әдептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ
сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, әңгімелесу, ойын элементтері.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
А) Амандасу.
– Оқушылар, біздің бүгінгі сабағымыз жай сабақ емес, ашық сабақ. Бізге бүгін қонақтар келіп отыр.
Біз бүгінгі сабақта сұрақтарға жауап береміз, әңгімелейміз, грамматикалық тақырыптарды қайталаймыз, жаттығуларды орындаймыз.

ІІ. Тіл дамыту.
– Оқушылар, қазір жылдың қай мезгілі?
– Көктем айлары қандай?
– Көктемде қандай өзгерістер болады?
– Көктемде қандай мерекелер болады?
– Көктемнің бірінші айы қандай ай?
– Көктем саған ұнай ма?
(ФЛИПЧАРТ)
ІІІ Үй жұмысын тексеру..
1. Сендерге суреттер берілген, олардың ішінен тек қана оқу құралдарын тауып аласыңдар
Сұрақ: Не? Не үшін керек?

170 бет 1 тапсырма Мәтінді аудару
Ү. Жаңа сабақ
1. Балалар, маған осындай сұрққа жауап беріңдер. Дүкенде не сатылады?(балалар жауап береді)
2. Егер, сен киімді дүкеннен өзіңе сатып алсаң, ол кімнің киімі болады?(балалар жауап береді)
3. Сонымен, біздің бүгінгі өтетін тақырыбымыз «Менің киімдерім» деп аталады, ал грамматикалық тақырып «Зат есімнің тәуелдік жалғаулары».
Ендеше, дәптерлеріңді ашып бүгінгі күнді жазыңдар.
(Дәптерге күнді жаздыру)
4. Киімдерді есімізге түсірейік. (Слайд бойынша суретпен жұмыс)
5. «Не артық?» ойыны. (Слайд бойынша)
құлақшын
күрте
тон
костюм

ІІ. Жаңа сөздермен жұмыс
Таза ұстау – содержать в чистоте
Ки (повелительная форма) – одень
Жуамын – мою, стираю

1. Сөздерді сөздіктерімізді ашып жазып аламыз
2. Сергіту сәті
3. Тапсырмалар орындау.. Мәтінді оқы, сөйлеп үйрен. Мәтінді мұғалім мәнерлеп оқиды, содан кейін оқушылар кезекпен мәнерлеп оқиды. Аударады, сұрақтарға жауап береді. (Слайд бойынша)
– Бұл не?
– Киім шкафыңда не бар?
– Қандай киімдер бар?
– Сен киімдеріңді қалай ұстайсың?
Мәтін бойынша тапсырма: балалар, мәтіннен тәуелдеулі сөздерді табайық.

Грамматикалық тапсырма орындаймыз
(Шкафым, киімдерім, етіктерім, туфлилерім)

Слайд «Киіміңді таза ұста»
Мұғалім: Адам киімдерін қалай күтеді? Ол таза ұстауы керек. Кірлесе жуып, костюмін ілгішке іліп, етікті шөткілеп тұру керек. (Сурет арқылы түсіндіру)

Флипчарт
– Берілген сөздердің дұрыс орындарын табу Әр сөз қай жаққа жатады екенін анықтау.
– Сөйлем құрастыру

Балаларды топқа бөліп тапсырма беру: «Қуыршақты киіндіру»
Не киді? Қайда барады?
«Керекті сөзді тауып айт» ойыны.
Киім – шалбар
Аяқ – киім – туфли
Бас киім – құлақшын
күрте
ҮІ. Сабақты қорытындылау. Не білдік?
ҮІІ. Үйге тапсырма. сөздерді жатқа
ҮІІІ. Бағалау.


Бастауыш сынып менің киімдерім тазалық туралы

© Дереккөзі

To Top