Connect with us

Бәрі туралы

Бастауыш сынып

Ұзындықты өлшеу. Метр

МАТЕМАТИКА 2 – сынып
Тақырыбы: Ұзындықты өлшеу. Метр. (м )
Мақсаты: 1) күнделікті тұрмыста жиі кездесетін ұзындықты өлшеудің жаңа бірлігі – метрді енгізудің туындап отырғанын түсіндіре отырып, «метрмен» және оның көмегімен ұзындықты өлшеудің мән – жайымен оқушыларды таныстыру, ұзындықтың бірліктері «метр», «дециметр» және «сантиметр»- дің ара қатынасын түсінуге жағдай жасау. Сынық сызықпен танысу, геометриялық фигураларды дұрыс атай білу.
2) бір амалмен шығарылатын есептерді шешу дағдыларын дамыту; екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыра білу дағдыларын пысықтау,
3) алған білімдерін іс жүзінде пайдалана білуге құштарлығын ояту.
Көрнекілік: см лента, сызғыш, кесте, мата дүкені бейнеленген слайд, интертақта, күшік пен
Қоянның суреттері.
Қолданылатын технология: дамыта оқыту.
Әдісі: ізденісті – проблемалық, сарамандық жұмыс, топаралық жарыс.
Түрі: жаңа білім игеру сабағы.

Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық жағдай жасау.
Интертақтадағы суретке назар аудару. – Балалар, біз не көріп тұрмыз? (Күнді)
– Дұрыс, ол бұлт арасынан шыққысы келіп тұр. Бұлтта жаңбырдың суы бар. Ол жауып болғанда күннің көзі ашылады. Кәне жаңбырды жауғызып, күнді құтқарайық..
3 саусақ, алақан, жоғарыда,
Партада тықылдату, алақанмен партаға соғу, аяқпен топырлау, шапалақтау, 3 саусақпен шапалақтау. Қолды жоғары созайық, күннің көзін ашайық.

ІІ. Жаңа сабақ.
1) Сарамандық жұмыс.
Кесінділерді өлшу (Барлық балаға ДМ жолақшаларын үлестіру)
А) Оқулықтың 8 бетіндегі екі кесіндіні өлшейік.

Осы екі кесіндінің ұзындықтарын қосыңдар
1дм+1 см =1дм1см
Ә) І топқа – Кітаптың мұқабасын өлшеу, дм – ге айналдыру.
– Адамдар әр жерде нені өлшеп жүр? Қандай заттардың ұзындығын өлшеп жатады?
(жауаптарын тыңдау)
В) ІІ – топқа – Тақтаны өлшеу. Сантиметрмен өлшеген тиімді ме?
– Әлде дециметрмен өлшеген тиімді ме?
– 1 м – де неше дм бар, см ше?
– Ұзындықты метрмен де өлшейді.
1м =10дм = 100см
2) Кестемен жұмыс. Слайд
Хормен оқу. жаттау
Есіңе сақта!
1дм = 10см
1м= 10дм
1м = 100см

ІІІ. Сергіту сәті. 1, 2, 3
Демаламыз жинап күш
Бестік баға аламыз
Қуанып үйге қайтамыз.
ІҮ. Интертақтадағы фигураларды атау.
– Аққоянға фигуралардың атын айтып беріңдер

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.


Ұзындықты өлшеу метр сантиметр дециметр ашық сабақ бастаушы сыныптарына математика 2 сынып

© Дереккөзі

To Top