Қазақ тілі
Тексеру сабағы
1.Тексеру сабағы оқушылар қазақ тілінен өткен тақырыптарын қаншалықты меңгергендігін байқатады. Ол оқушылардың дағдыларын тексеру үшін арнайы өткізіледі. Осы мақсатпен жүргізілетін тексеру сабағына мына сияқты методикалық талаптар қойылады: теориялық ілімнің қаншалықты меңгерілгендігін анықтау; алынған мәтіндердін, жетік, объект жағынан толық білуі; қойылатын сұрақтардың тақырыпқа тығыз байла-нысты болуы;жазбажүмыстарыныңмақсатыанық,болуы. Оқушылар білімін тексеру сабағы төмендегі жұмыс түрлері бойынша жүргізіледі: 1) оқушылар білімі ауызша сұрақтарға жауап беру арқылы тексеріледі; 2) жазба түрдегі сұрақтар арқылы тексеріледі; 3) тақтадағы сүрақтарға жауап беру бойынша тексеріледі; 4) қарточкадағы сүрақтарға жауап беру аркылы тексеріледі; 5) түрлі талдау жүмыстары арқылы тексеріледі; 6) билеттегі сүрақтарға жауап беру арқылы тексеріледі; 7) сынақ сабағы бойынша тексеріледі; 8) диктант жүргізу арқылы тексеріледі; 9) мазмұндама жазу арқылы тексеріледі; 10) шығарма жұмыстарын жазу арқылы тексеріледі.
2.Жоғарыдағы жұмыстар арқылы оқушылар білімін тексергенде арнайы таңдалған материалдың көлемін ескерген мақұл. Тексеру сабағының кұрылымдық элементтері мына сияқты уақыт мөлшерімен өлшенеді: 1. Өткенді еске түсіру — 1—2 минөт. 2. Диктантты жаздыру — 30—35 минут. 3. Керекті объектілердің астын .сызу — 2—3 минөт. 4. Диктантты жинап алу— 1—2 ми-нөт. 5. Диктант бойынша сұрақтарға жауап беру — 2—3 минөт.
Мұғалім тексеру сабағының құрылымдық элементтерін жүйелі өткізу үшін алдымен өткен такырыпты оқушылардан сұрап, еске түсіреді. Келесі жұмысқа дайындық жүргізеді. Бұдан кейін ол диктантты жаздыру жұмысына кіріседі.
